.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خسارت 50 ميليارد ریالی توفان به اصناف ساري
خسارت 50 ميليارد ریالی توفان به اصناف ساري

رئيس مجمع امور صنفي شهرستان ساري گفت: توفان اخير به واحد‌هاي صنفي ساري‌ 5 ميليارد تومان خسارت وارد كرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از ساري ، ميرصالح صالح نيا بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران و حوادث غير مترقبه مجمع امور صنفي شهرستان ساري اظهار داشت: در شهرستان ساري حدود 30 هزار واحد صنفي فعاليت مي‌كنند كه بيش از 2 هزار واحد صنفي بر اثر توفان اخير دچار خسارت شدند.

وي با اشاره به اينكه بيشتر خسارت ديدگان صنفي زير پوشش هيچ بيمه‌اي نبودند، تصريح كرد: جبران خسارت اين افراد به كمك‌هاي دولتي نياز دارد.
صالح نيا در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به برخي سوء استفاده بازاريان از فروش ايرانيت و مصالح ساختماني در مواقع بحراني بيان داشت: مجمع امور صنفي با متخلفان صنفي برخورد مي‌كند.
صالح نيا در ادامه ، ضرورت توجه واحد‌هاي صنفي به بيمه را خواستار شد و تصريح كرد: مجمع امور صنفي شهرستان ساري سعي دارد تا از طريق ارتباط با ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران بخشي از خسارت‌هاي واحد‌هاي صنفي را جبران كند.
رئيس مجمع امور صنفي مرکز استان خاطر نشان کرد ، در توفان اخير واحد های صنفی مصالح ساختمانی ، فروشگاه‌هاي خواربار و لبنيات و مصنوعات فلزی بيشترين خسارت را متحمل شدند.
وي خواستار تشكيل صندوق حمايت از واحد‌هاي صنفي در مواقع حوادث غير مترقبه و طبيعي شد و بيان داشت: تاكنون براي اين امر اقدامي نشده است.
وي تاكيد كرد: مجمع امور صنفي در تلاش است تا از طريق ارتباط با سازمان‌هاي مسئول بر نحوه خريد و فروش ايرانيت كه مورد تقاضاي بيشتر خسارت ديدگان است، نظارت كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.424 seconds.